Min Håndværker - et CRM-system for håndværkere | Maguru

Min Håndværker

Med CRM systemet har du al din kommunikation med kunderne samlet ét sted. Og med Min Håndværker appen har din kunde også al kommunikation og dokumentation samlet ét sted. Det giver en bedre kundeoplevelse – og gør det nemt for kunden at finde dig igen.

Mine Håndværkere

Med Min Håndværker appen kan dine kunder nemt ringe til dine medarbejdere på deres virtuelle nummer. Og de kan skrive beskeder som dine medarbejdere modtager direkte i Maguru appen.

Al kommunikation lagres, så både du og kunden har overblikket over hvad der er aftalt. Og kunden kan nemt kontakte dig igen, næste gang han skal bruge en håndværker.

Find Håndværker

Kunderne kan bruge appen til at finde håndværkere indenfor andre brancher – sorteret efter kundetilfredshed.

Når kunden bruger appen er han sikret den samme gode kundeoplevelse hver gang. Og han får alt samlet ét sted, på tværs af alle de håndværkere han benytter.

Du vil automatisk være listet under ‘Find Håndværker’. Så du også kan få nye kunder helt gratis.

Hvad betyder det for mig?

Du får flere kunder, der kommer igen. Fordi kunderne kan finde dig direkte i appen. Og fordi dine kunder har dig liggende som den foretrukne håndværker i din branche, så det er let for dem at kontakte dig igen.

.. og anbefaler dig til andre

Glade kunder anbefaler dig til andre. Vi har gjort det nemt at få feedback direkte fra kunderne. Så du kan følge op på utilfredse kunder – og få flere anbefalinger fra tilfredse kunder.

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvordan forbedrer Min Håndværker appen oplevelsen for mine kunder?

Din kunde får al kommunikation og al dokumentation samlet ét sted, helt automatisk. Han kan se en liste over dine medarbejdere med fornavn og billede, og han kan ringe eller skrive direkte til den relevante medarbejder. Kommunikationen bliver vist på én samlet tidslinje, uanset hvordan I har kommunikeret (telefonopkald, e-mail eller tekstbeskeder), og uanset hvilken medarbejder han har kommunikeret med. Derudover bliver alle dokumenter gemt automatisk, så han nemt kan finde dem igen.

Hvordan kan en bedre kundeoplevelse forbedre min forretning?

Det er kundens oplevelse, der er afgørende for om han kommer igen og anbefaler dig til andre. Og din virksomhed kører længere på literen, hvis du har mange tilbagevendende kunder og kunder der har fået dig anbefalet. Dels slipper du for at skulle købe nye kunder via annoncering, og dels er de nemmere at have med at gøre. Der er allerede etableret tillid, så de er mindre tilbøjelige til at indhente flere konkurrerende tilbud, og mindre fokuserede på prisen. Og så er det mere behageligt at arbejde for kunder hvor der er en god relation.

Hvordan kan kunden finde mig igen i Min Håndværker appen?

Når kunden ringer eller skriver til dig, bliver du automatisk gemt i listen ‘Mine Håndværkere’. Det betyder at kunden nemt kan finde dig igen, og han har hele historikken lige ved hånden. Ofte kan kunder ikke huske hvilken håndværker de brugte sidst. Med ‘Mine Håndværkere’ listen er det meget nemt og bekvemt at vende tilbage til den samme håndværker igen.

Få en demo

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.

Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.

*
*
*

Få en gratis demo

Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.

Bliv ringet op