Få flere besøgende med en hjemmeside udviklet til håndværkere | Maguru

Besøgende

Når din hjemmeside er toptunet, skal du have tiltrukket en masse relevante besøgende. I Danmark sidder Google tungt på markedet med 97% af alle søgninger på nettet. Her har du to muligheder for at skaffe besøgende: Søgemaskineoptimering og Google AdWords.

Søgemaskineoptimering (SEO)

Den store fordel ved SEO er, at klik til din hjemmeside er gratis. Problemet er, at Google hele tiden ændrer kriterierne. Så hvis du vil være med i toppen, skal din hjemmeside optimeres løbende.

Vi har automatiseret store dele af optimeringsarbejdet. Det giver dig mere SEO for pengene. Og optimeringen er en del af dit løbende abonnement, så din hjemmeside altid er opdateret.

AdWords

AdWords er betalt annoncering, der sikrer dig en hurtigere adgang til toppen af Googles søgeresultater. Den store fordel er, at du kan skrue op og ned efter behov. Til gengæld betaler du et beløb pr. klik.

Vi optimerer dine AdWords-kampagner med vores opkaldssporing. Det giver flest muligt relevante henvendelser for pengene. Og vi aftaler altid et maksimalt budget pr. måned, så omkostningerne ikke løber løbsk.

Hvad betyder det for mig?

Med en kombination af SEO og AdWords er du forsikret mod faldende efterspørgsel. Hvis du ikke får kunder nok via søgemaskineoptimering, kan vi altid skrue op for Google AdWords med kort varsel, så dine svende altid har noget at lave.

.. der kommer igen

Glade kunder kommer igen. Det ved du.

Nu gør vi det nemt for dig at give fantastiske kundeoplevelser. Så du får flere stamkunder, der kommer igen. Dét er nemlig godt for din forretning.

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvad sker der med min Google AdWords konto hvis jeg opsiger mit abonnement?

Vi arbejder ud fra det princip, at alt er dit. I forhold til din AdWords konto betyder det, at du ejer kontoen. Vi administrerer blot kontoen i den periode du er kunde hos os. Hvis du skifter leverandør, overfører du blot administrator rettighederne til den nye leverandør. Du mister dog muligheden for at måle og optimere på din Google AdWords annoncering via vores opkaldssporing.

Hvor meget skal jeg bruge på Google AdWords pr. måned?

Så lidt som muligt. Måske kan du nøjes med søgemaskineoptimering, så din AdWords konto mest er en forsikring. Det vil sige noget du kan skrue op for hvis der er faldende efterspørgsel, som et alternativ til at afskedige. Du kan også gå ind og arbejde med hvor mange af dine kunder der kommer igen, og anbefaler dig til andre. Det vil mindske behovet for AdWords annoncering. Men hvis du har mange medarbejdere du skal skaffe arbejde til, eller hvis du er helt nystartet, så er AdWords svært at komme udenom. 65% af kunderne på vores markedsførings løsning har AdWords, og de bruger i gennemsnit 3.671 kr. i AdWords budget pr. måned.

Er Google AdWords budgettet inkluderet i prisen på mit abonnement?

Nej. AdWords budget afregner du direkte med Google. Det er vigtigt at understrege, at vi ikke får provision fra Google. Det betyder, at vi har nøjagtig samme interesser som dig, nemlig at du skal bruge så få penge på Google AdWords som muligt. Vi vil meget hellere hjælpe dig med at få kunderne til at komme tilbage, og anbefale dig til andre. Det koster nemlig ikke noget.

Få en demo

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.

Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.

*
*
*

Få en gratis demo

Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.

Bliv ringet op