Få anbefalinger | Maguru

Anbefalinger

Den gode anbefaling kommer i to skridt. Først handler det om at få feedback direkte fra kunden, så du kan sikre dig at kunden bliver tilfreds med arbejdet. Når kunden er tilfreds, er næste skridt at hjælpe ham med at fortælle det til andre.

Måling af kundetilfredshed

Vi sender automatisk en tilfredshedsundersøgelse ud til dine kunder.

Du får selvfølgelig en notifikation direkte i din Maguru app sekundet efter, en kunde har svaret. Det gør det nemt at ringe og følge op, hvis kunden har haft en dårlig oplevelse. Så undgår du også, at kunden skriver en dårlig anmeldelse på nettet.

Du kan også bruge den grundige feedback til at oplære dine medarbejdere. Eller forbedre jeres interne processer.

Få gode anmeldelser

Du kan krydse af, at systemet skal bede dine kunder om en anmeldelse.

Kunderne får en besked og kan nemt dele deres gode oplevelser. Det kickstarter din digitale mund-til-mund-markedsføring. På den måde finder potentielle kunder dig lettere, når de søger på nettet.

Det har også en positiv effekt på din placering i søgemaskinerne. Især når anmeldelserne kommer løbende og er fordelt på flere forskellige anmeldelsesportaler.

Hvad betyder det for mig?

Du sparer tid og penge med gode anmeldelser. Fordi du vinder flere af de sager du giver tilbud på, når kunden har tillid til, at du kan levere et godt stykke arbejde. Og fordi du får flere kunder gennem anbefalinger og en bedre placering i søgemaskiner.

Måling og optimering

Du skal måle på din markedsføring, før du ved, hvad der virker. Med vores opkaldssporing kan du se, hvor hvert eneste opkald kommer fra. Og vi kan optimere din markedsføring ud fra, hvad der bedst kan betale sig for dig.

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvorfor skal jeg arbejde systematisk med anmeldelser?

Anmeldelser på nettet er ikke noget man kan vælge fra. Man har et omdømme uanset om man vil det eller ej, og folk vil altid kunne anmelde dig på nettet. Man kan lige så godt tage tyren ved hornene og arbejde målrettet på at skabe gode kundeoplevelser og få positive anmeldelser.

Hvilken betydning har anmeldelser for min placering i Google og andre søgemaskiner?

Det har en positiv indvirkning, forudsat at følgende kriterier er opfyldt: Dine anmeldelser skal komme løbende. Dine anmeldelser skal overvejende være positive. Og dine anmeldelser skal være fordelt på flere forskellige anmeldelsesportaler. Årsagen er, at Google vil forsøge at vurdere om dine anmeldelser ser naturlige ud. Det ser ikke naturligt ud, hvis du får 30 gode anmeldelser på en enkelt uge, og ingen de næste 6 måneder. Det eneste der virker er, at arbejde langsigtet med at give dine kunder en god oplevelse, og løbende opfordre dem til at anmelde dig på nettet. Det er dét vores system kan hjælpe dig med.

Er der andre fordele ved at have mange positive anmeldelser?

Ja. Det har en meget positiv effekt på konverteringen, hele vejen fra besøgende til faktura. Hvis du har mange positive anmeldelser vil du opleve, at du vinder flere af de opgaver du giver tilbud på. Også selvom du ikke nødvendigvis er den billigste. Det skyldes at anmeldelser hjælper dig med at skille dig ud fra dine konkurrenter. Så du kan konkurrere på kvalitet, i stedet for på pris. Din bundlinje vil takke dig for det.

Få en demo

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.

Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.

*
*
*

Få en gratis demo

Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.

Bliv ringet op