Måling og optimering | Maguru

Sporing af opkald

En ny kunde ringer. Men hvor fandt kunden dig? Hvilken del af din markedsføring virker? Vi har udviklet en teknologi, som gør det nemt for dig at spore, hvor opkald kommer fra. Det betyder, at du kan følge kunden hele vejen fra første kontakt til faktura.

Se, hvor kunderne kommer fra

Sporingen sker ved, at vi lægger et lille stykke kode på din hjemmeside. Koden erstatter dit telefonnummer med en serie af numre, som skifter dynamisk.

Når kunden ringer på et sporingsnummer, kan du følge kundens digitale fodspor. Du kan se, hvilke sider på din hjemmeside han har besøgt, og hvordan han har fundet din hjemmeside.

Dén viden er guld værd, når vi skal optimere din hjemmeside.

Få overblik over alle henvendelser

På din kundeside kan du se alle opkald med navn, nummer og kilde – det vil sige, hvor kunden har fundet dig.

Du kan også se, om opkaldet blev besvaret, og lytte til en optagelse af samtalen. Så kan du nemt vurdere, hvor relevante henvendelserne er – og du slipper for at ringe til kunden igen, hvis du missede en detalje.

Se effekten helt ned på kroner og øre

Du kan følge kundens vej, helt frem til du sender fakturaen – og se, om kunden vender tilbage og køber af dig igen. Vores system taler nemlig sammen med dit regnskabsprogram.

Det betyder, at du kan se nøjagtigt, hvor meget omsætning du har fået fra hver enkelt markedsføringskanal.

Så slipper du for at gætte og kan gøre mere af det, der virker.

Hvad betyder det for mig?

Du har ikke længere nogen risiko ved at investere i online markedsføring. Fordi du kan se nøjagtigt, hvad du får for pengene. Og du kan sige op når som helst. Vi har nemlig ingen lange kontrakter eller bindingsperioder.

Få flere kunder

De besøgende på din hjemmeside skal være relevante for dig. Ellers er det lige meget. Vi sørger for at tiltrække de rigtige kunder, når de er klar til at købe – og vi sikrer, at du får flest mulige kunder ud af dine besøgende.

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Mister jeg fremtidige opkald til sporingsnumrene, hvis jeg vælger at opsige mit abonnement?

Nej. Hvis du opsiger dit abonnement sætter vi dine sporingsnumre i karantæne. I karantæneperioden vil sporingsnumrene stadig viderestille til dit hovednummer, også selvom du ikke længere er kunde. Et sporingsnummer bliver først frigivet til en ny kunde, når der i 3 sammenhængende måneder ikke har været noget opkald til nummeret. Er der blot et enkelt opkald til nummeret, nulstilles perioden. Herefter skal der igen gå 3 sammenhængende måneder uden opkald, inden nummeret frigives.

Optager I alle indgående opkald?

Hvis du har købt en af vores markedsførings løsninger er det kun indgående opkald på sporingsnumrene, der bliver optaget. Hvis du har købt en af vores kommunikations løsninger optager vi alle indgående opkald som en del af Maguru CRM. Herunder opkald til jeres hovednummer og medarbejdernes virtuelle numre. Vi optager ikke opkald direkte til jeres mobilnumre.

Får kunderne at vide, at samtalen bliver optaget?

Ja. Kunden hører en standard velkomsthilsen, som oplyser at samtalen bliver optaget. Du har mulighed for, at indtale din egen velkomsthilsen. Det er dog et krav, at du i din velkomsthilsen husker at oplyse, at samtalen bliver optaget.

Få en demo

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.

Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.

*
*
*

Få en gratis demo

Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.

Bliv ringet op