Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.
Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.
Vores kommunikationsløsning består af mobilabonnementer, mobil omstilling og CRM system i én samlet løsning udviklet specifikt til håndværkere.
Omstillingen indeholder alle de funktioner du kender fra andre omstillingsløsninger – og meget mere. Og du er ikke afhængig af at skulle have alle mobilabonnementer hos ét bestemt teleselskab, alle medarbejdere med en smartphone og internetadgang kan få gavn af funktionerne.
Med vores integrerede løsning sparer du både tid og penge, og dine kunder får en langt bedre oplevelse så de kommer igen og anbefaler dig til andre.
Vores kommunikationsløsning består af mobilabonnementer, mobil omstilling og CRM system i én samlet løsning udviklet specifikt til håndværkere.
Omstillingen indeholder alle de funktioner du kender fra andre omstillingsløsninger – og meget mere. Og du er ikke afhængig af at skulle have alle mobilabonnementer hos ét bestemt teleselskab, alle medarbejdere med en smartphone og internetadgang kan få gavn af funktionerne.
Med vores integrerede løsning sparer du både tid og penge, og dine kunder får en langt bedre oplevelse så de kommer igen og anbefaler dig til andre.
Vores løsning er skræddersyet til håndværkere. Derfor kan vi tilbyde dig markedets bedste priser på mobiltelefoni.
Eget abonnement
Fri tale, 5 GB data
Fri tale, 100 GB data
Dine medarbejdere har allerede en privat telefon ved siden af firmatelefonen. Fordi det er billigere end at blive beskattet, og fordi de kan dele kommunikationen op i henholdsvis arbejde og privatliv.
Det kan du udnytte til at opsige dine dyre firmaabonnementer. Dine medarbejdere får i stedet en virtuel firmatelefon i Maguru appen, som de downloader til deres private telefon.
Jeres eksisterende firmanumre porteres over i Maguru appen som et ‘virtuelt’ firmanummer, så det fortsat er firmanummeret som kunderne ser. Det svarer reelt til at have en separat firmatelefon, men du slipper for at betale for et firmaabonnement – og dine medarbejdere slipper for at have to telefoner.
Medarbejder abonnementet (fri tale, 5 GB data) er til de medarbejdere der ikke ønsker at anvende deres private telefon på arbejdet. De skal stadig have en separat firmatelefon, men forbruget er begrænset da de bruger deres private telefon udenfor arbejdstiden. Derfor kan vi udbyde det til en meget lav pris.
Mester abonnementet (fri tale, 100 GB data) er til Mester som typisk kun har én telefon, firmatelefonen. Mester taler meget i telefon, og bruger meget data – både arbejdsmæssigt og privat. Det stiller større krav til abonnementet, så her kan det betale sig at lade firmaet betale abonnementet og blive beskattet af fri telefon.
I vælger frit mellem alle tre netværk i Danmark (Telia/Telenor, 3 mobil og TDC) og I kan skifte netværk når som helst.
Vores mobile omstillingsløsning sørger for at dirigere opkald på jeres hovednummer det rigtige sted hen ved hjælp af tast-selv menuer, ringegrupper, kø-funktioner, mv.
I Maguru appen kan man melde sig ind og ud af ringegrupper, indstille arbejdstid og slå ‘forstyr ikke’ til når man ikke ønsker at modtage opkald.
Omstillingen integrerer desuden med jeres ordrestyrings- og regnskabssystem. Det betyder, at alle i virksomheden har adgang til opdaterede kontaktoplysninger direkte i Maguru appen, og alle kan se navn og adresse på kunderne når de ringer.
Alle medarbejdere har overblik over kommunikationen, uanset hvordan I har kommunikeret med kunden – og uanset hvem der har haft dialogen. Desuden er hele dialogen dokumenteret i tilfælde af, at der opstår tvivl om det aftalte.
Vores CRM system synkroniseres med din kundebase via integrationen til dit ordrestyrings- og regnskabssystem. Systemet opsamler herefter al kommunikation automatisk i form af telefonopkald, tekstbeskeder og e-mails og viser det på en tidslinje på kundens profilside.
Det er også på kundens profilside at du kan se hvad der skete med det opkald som du ikke nåede at besvare. Så ved du øjeblikkeligt hvilke opkald du skal følge op på, og hvilke der allerede er håndteret af en kollega. Du kan ovenikøbet markere kunder til opfølgning, så der ikke er noget der falder ned mellem stolene.
Vi sørger for at opsige jeres eksisterende mobilabonnementer og portere jeres firmanumre over i Maguru appen. Jeres kunder ringer stadig på det samme nummer, og det er også dette nummer kunderne ser når I ringer ud fra Maguru appen. Nu er det blot et ‘virtuelt’ telefonnummer, uden SIM kort eller abonnement.
Hvis kunderne ringer på det virtuelle nummer udenfor arbejdstiden, eller når I har slået ‘Forstyr ikke’ til, så dirigerer vi opkaldet til virksomhedens hovednummer. Det samme gælder hvis man ikke tager telefonen. Kunden får at vide at opkaldet bliver viderestillet, så han kan vælge at lægge på og sende en besked i stedet.
I kan også stadig modtage SMS og MMS beskeder, selvom nummeret er virtuelt.
Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.
Telefonopkald opsamles ved at route alle opkald gennem vores telefonsystem (en såkaldt ‘PBX’). E-mails opsamles ved, at vi integrerer vores løsning med jeres e-mail server. Tekstbeskeder opsamles ved at erstatte SMS kommunikation med såkaldte in-app beskeder. Det vil sige beskeder der sendes direkte mellem Maguru appen og Min Håndværker appen over internettet, i stedet for over telefonnettet.
Nej. Det er kun indgående telefonopkald til jeres hovednummer, et sporingsnummer eller et virtuelt nummer. Ikke opkald til eller fra jeres egne mobilnumre. Udgående telefonopkald fra jer til kunden registreres kun, hvis I ringer ud via Maguru appen. E-mails vises kun i CRM systemet, hvis e-mailen er sendt til eller fra en e-mail adresse, der er associeret med en kunde. Og endelig er det kun in-app beskeder sendt via Maguru appen eller Min Håndværker appen der registreres, ikke almindelige SMS beskeder.
Ja. Ind- og udgående kommunikation vises på én samlet tidslinje, uanset om der er tale om telefonopkald, e-mails eller tekstbeskeder. Og uanset hvilken medarbejder der har haft dialogen med kunden. Udgående telefonopkald vises dog kun, såfremt man ringer ud via Maguru appen.
Glade kunder anbefaler dig til andre. Vi har gjort det nemt at få feedback direkte fra kunderne. Så du kan følge op på utilfredse kunder – og få flere anbefalinger fra tilfredse kunder.
Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.
Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.