Optimér kommunikationen som håndværker med et CRM-system | Maguru

Kommunikation

Et CRM-system håndterer kommunikationen med kunden og skaber bedre kunderelationer. Men problemet er at få data ind i systemet. Derfor har vi lavet et CRM-system, der opsamler al kundekommunikation for dig – helt automatisk.

CRM med integreret kommunikation

Systemet opsamler automatisk telefonopkald, e-mails og tekstbeskeder fra kunden. Og du kan nemt følge med og bevare overblikket på den enkelte kundes tidslinje.

Det betyder, at alle medarbejdere har overblik over kommunikationen, uanset hvordan I har kommunikeret med kunden. Og uanset hvem der har haft dialogen.

Desuden er hele dialogen dokumenteret, i tilfælde af, at der senere skulle opstå tvivl om det aftalte.

Virtuelle telefonnumre

Alle medarbejdere får et virtuelt nummer, de kan udlevere til kunderne. Så hjælper systemet jer med at håndtere alle indgående opkald.

Det kan være i form af viderestilling af ubesvarede opkald, hvis medarbejderen er optaget, eller hvis kunden ringer uden for åbningstiden.

I undgår dermed, at medarbejderne bliver forstyrret uden for arbejdstiden, eller når de er optaget af arbejdet.

Effektiv telefoni

Vi samler alle dine opkald i vores telefoniløsning. Her sorteres alle spam opkald fra. Og du kan nemt opsætte regler for, om ubesvarede opkald skal sendes til en telefonsvarer eller et callcenter, der svarer på jeres vegne.

Du får altid besked, når der er ubesvarede opkald. Og det er nemt for dig at se, hvem der har ringet, og lytte til en optagelse af samtalen eller en besked på telefonsvareren.

Hvad betyder det for mig?

Du kan give dine kunder en langt bedre oplevelse. Og du sparer tid. Nu kan dine medarbejdere nemlig kommunikere direkte med kunderne, uden at du bliver en flaskehals i kommunikationen.

.. og anbefaler dig til andre

Glade kunder anbefaler dig til andre. Vi har gjort det nemt at få feedback direkte fra kunderne. Så du kan følge op på utilfredse kunder – og få flere anbefalinger fra tilfredse kunder.

FAQ - ofte stillede spørgsmål

Hvordan kan I opsamle telefonopkald, e-mails og tekstbeskeder automatisk?

Telefonopkald opsamles ved at route alle opkald gennem vores telefonsystem (en såkaldt ‘PBX’). E-mails opsamles ved, at vi integrerer vores løsning med jeres e-mail server. Tekstbeskeder opsamles ved at erstatte SMS kommunikation med såkaldte in-app beskeder. Det vil sige beskeder der sendes direkte mellem Maguru appen og Min Håndværker appen over internettet, i stedet for over telefonnettet.

Er det alle telefonopkald, e-mails og tekstbeskeder der registreres i systemet, herunder privat kommunikation?

Nej. Det er kun indgående telefonopkald til jeres hovednummer, et sporingsnummer eller et virtuelt nummer. Ikke opkald til eller fra jeres egne mobilnumre. Udgående telefonopkald fra jer til kunden registreres kun, hvis I ringer ud via Maguru appen. E-mails vises kun i CRM systemet, hvis e-mailen er sendt til eller fra en e-mail adresse, der er associeret med en kunde. Og endelig er det kun in-app beskeder sendt via Maguru appen eller Min Håndværker appen der registreres, ikke almindelige SMS beskeder.

Er det både ind- og udgående kommunikation der samles op?

Ja. Ind- og udgående kommunikation vises på én samlet tidslinje, uanset om der er tale om telefonopkald, e-mails eller tekstbeskeder. Og uanset hvilken medarbejder der har haft dialogen med kunden. Udgående telefonopkald vises dog kun, såfremt man ringer ud via Maguru appen.

Få en demo

Udfyld formularen nedenfor, så ringer vi og aftaler tid for et telefonmøde.

Vi ringer dig op på det aftalte tidspunkt, og sender dig et link så du kan følge med på din skærm.

*
*
*

Få en gratis demo

Oplev Magurus værktøjer i en gratis og uforpligtende demo. Så kan du se, hvordan vi kan gøre en forskel for din virksomhed.

Bliv ringet op